вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Цікава анкета для 5 класу.


Анкета «Який я читач»
Ø    Скільки книг я прочитав (-ла) за останній місяць (або читаю в середньому)?
·      А – 1;
·      Б – 2;
·      В – 3.
Ø    Я читаю лише казки.
·      Так – 1;
·      Ні – 2;
Ø    Я обираю книжки за своїми інтересами.
·      Так – 2;
·      Ні – 1;
Ø    Я читаю книжки лише українською мовою (або якоюсь іншою мовою).
·      Так – 1;
·      Ні – 2;
Ø    Зміст цікавих книжок я переказую рідним, друзям, намагаюся їх зацікавити.
·      Так – 3;
·      Ні – 1;
Ø    Коли читаю книжку, можу слухати при цьому музику через навушники або дивитися телевізор.
·      Так – 1;
·      Ні – 2;
Ø    Читаю лише те, що задають у школі, бібліотеку не відвідую.
·      Так – 1;
·      Ні – 3;
В

Немає коментарів:

Дописати коментар