вівторок, 14 квітня 2020 р.

Контрольна робота із зарубіжної літератури

Із літератури бароко і класицизму
Варіант 1
Початковий рівень
1. Укажи характерну рису доби бароко
А Зображення внутрішньо гармонійної людини
Б утвердження образу ідеального монарха
В зображення внутрішніх суперечностей людини
Г чіткий розподіл жанрів на високі й низькі
2.  Укажи представника літератури бароко
А Тіртей                    Б Ф.Петрарка
В Дж. Донн               Г Данте Аліг’єрі
3.  Укажи особливість твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»
А події в комедії відбуваються протягом року
Б події відбуваються протягом 1 дня
В у творі не виведено жодного персонажа з народу
Г у творі не виведено жодного персонажа-аристократа

Середній рівень
1.                   Установи відповідність між репліками з твору «Міщангин-шляхтич» і персонажами, яким вони належать
1 Отак собі міркують обмежені люди:               А Дорант                                                        
не мають навіть бажання видряпатися
 знизу нагору
 2 Удавати себе за шляхетного тепер
 ніхто не соромиться, і такий звичай
 дозволяє носити крадену назву                         Б Пан Журден   
 3 Я без міри вам вдячний, маркізо,
 за ваше піклування  про моє добро!                  В Клеонт  
 Воно належить тільки вам, так само,
 як і моє серце                                                        Г Пані Журден                                                        5..Установи послідовність подій твору «Міщанин-шляхтич»
А Вчителі Журдена сваряться між собою та розпочинають бійку
Б Журдена посвячують в мамам уші
В Журден влаштовує бенкет для Дорімени
Г Дорант позичає в Журдена 200 луїдорів
Достатній рівень
6. Що стало причиною виникнення доби бароко
77.    Назвіть позитивні риси характеру пана Журдена

Високий рівень (одне на вибір)
-                  Герой комедії «Міщанин-шляхтич», який мені найбільше сподобався
-                  -Яким я уявляю героя барокової поезії
-                  Чи актуальний твір Мольєра «Міщанин-шляхтич» у наш час?





Варіант 2

Початковий рівень
        1.     Укажи характерну рису доби класицизму
А Заборона використання прозової мови
Б розподіл жанрів на високі і низькі
Заборона вживання розмовних слів
Г орієнтація на добу Середньовіччя
2   2.     Укажи представників доби класицизму
А Мольєр                    Б Гомер
В  Сапфо                     Г Джон Донн
    3.     Укажи назву театру Мольєра
А «Глобус»                        Б «Театр Короля-Сонця»
В «Придворний театр»    Г «Блискучий театр»
Середній рівень
4.     Установи відповідність між репліками з твору «Міщангин-шляхтич» і персонажами, яким вони належать
1  Коли я кажу «Ніколь, принеси мені
пантофлі та подай мені мого нічного                        А пані Журден
ковпака», - то це проза?
2 Хіба ж розум наш не повинен керувати                  Б пан Журден
всіма нашими почуттями?
3 Нерівний шлюб завжди нещасливий.                      В Клеонт
Не хочу я, щоб зять дорікав моїй дочці ріднею…    Г вчитель філос.
5..Установи послідовність подій твору «Міщанин-шляхтич»
А Пан Журден вихваляється перед вчителями своїм одягом
Б Журден відмовляє Клеонту віддати за нього доньку
В Ковєль сватає Люсіль за ситна турецького султана
Г Вчитель філософії проводить Журдену урок.
Достатній рівень
6. Які особливості літератури класицизму ви знаєте?
7. Назвіть негативні риси пана Журдена
Високий рівень (одне на вибір)
-                  Герой комедії «Міщанин-шляхтич», який мені найбільше сподобався
-                  -Яким я уявляю героя барокової поезії
-                  Чи актуальний твір Мольєра «Міщанин-шляхтич» у наш час?

Немає коментарів:

Дописати коментар